5 nov 2013

#unitisalvam,3 noiembrie , 2013

Duminica, 3 noiembrie, noi cei din "familia" romanilor din Madrid am participat cu mic cu mare la 2 evenimente: la Puerta de Alcala (14h-16h) unde ne-am "implicat" in actiunile de sustinere a romanilor din tara si am informat trecatorii curiosi de prezenta grupului nostru tricolor cu privire la situatia Rosiei Montana, si in fata Ambasadei Romaniei (16h-18h), unde ne-am unit fortele "vocale" si sufletesti pentru a le transmite celor aflati in "slujba noastra" nemultumirile cu privire : la política dusa de actualul Guvern si de actualul Parlament al Romaniei , la inalta tradare manifestata fata de interesele romanilor, la exploatarea gazelor de sist prin metoda fracturarii hidraulice, cerand , de asemenea, interzicerea folosirii cianurii in minerit pe intreg teritoriul tarii . Prin mesajele noastre am fost, suntem si vom fi alaturi de cele doua inimi romanesti: Rosia Montana si Pungesti! Suntem mandri ca suntem romani si suntem mandri ca facem parte din acest grup minunat! Va invitam alaturi de noi la urmatoarele manifestatii! Nu uitati ca avem o datorie fata de strabuni si fata de urmasi!



relatare Ionela Olteanu










Fotografie Liliana Manolache

No hay comentarios:

Publicar un comentario